
Op locatie bij ORAM-lid Deloitte
Dit keer zijn we op locatie bij ORAM-lid Deloitte. In samenwerking met Deloitte Digital/ACNE nodigt ORAM je uit voor een evenement op dinsdagmiddag 25 april dat zich richt op de toekomst van digitale marketing.
Nieuwe technologie voor beter bereik van doelgroepen
ChatGPT, Midjourney, digital humans, growth hacking – veel termen die je wellicht al eens voorbij hebt zien komen. Is het allemaal nog toekomstmuziek of iets om nu mee aan de slag te gaan? Hoe zet je nieuwe technologie in om doelgroepen beter te bereiken met relevante content? En wat zijn daarbij de voordelen en valkuilen?
Marketing- en technologie experts
Het evenement vindt plaats in de ‘Deloitte Studios’ in Amsterdam, waar marketing- en technologie experts je antwoord geven op bovenstaande vragen en meer. Verwacht een sessie waarin je geïnspireerd wordt aan de hand van aansprekende voorbeelden. Je neemt praktische inzichten en ideeën mee naar huis over de laatste mogelijkheden op het gebied van digitale marketing. Daarnaast is er voldoende ruimte om met andere ORAM-leden van gedachte te wisselen tijdens de netwerkborrel.
Het aantal plaatsen is beperkt, dus meld je nu aan en zorg dat je deze kans niet mist.
We zien je graag op 25 april!
PROGRAMMA
16.30 uur: Inloop met koffie en thee
17.00 uur: Opening Joey Duis – Deloitte en Menno van der Valk – ORAM
17.05 uur: Mourad Bel Hadj – Growth Hacking Expert
17.25 uur: Q&A
17.30 uur: Bob van den Berg – AI Expert
17.55 uur: Q&A
18.00 uur: Wrap up
18.05 uur: Borrel + Bites
19.00 uur: Einde